Tisdag.

Sovmorgon idag igen. Det tackar man inte nej till! Jag och en annan kollega jobbar kvällstid idag eftersom vissa ville ha tillgång kvällstid :) Så klockan två börjar jag. Men innan det ska jag gå inom OJ och fixa en sak!
Mycket nu som ska fixas och donas. Men det är så kul! :) Man är dock helt slut om kvällarna.

Igår var det möte först med chefen från tre och sen någon timme. Efter det fixade vi personal till alla brukare o föräldrar kom. Och klockan sex var det möte med brukarna och deras föräldrar. Sååå kul! :)
Efter mötet med dem pratade vi personal lite. Så halvtio var klockan ungefär när vi körde därifrån!

Imorgon blir det ännu en dag med möte. Sen massa annat som ska fixa.
Sen är jag ledig tors och fre. På torsdag ska jag till körskolan. DÄr jag inte varit på hur länge som helst.
Besviken på mig själv att jag inte försökte ta det innan. Men det har varit så jäkla mycket. Inget jag skyller ifrån mig av faktiskt. Först massa fixande till studenten/bal, massa plugg/projektarbete, jobbade riktigt mycket i somras trodde jag skulle hinna i höstas med då jobbade jag också jättemycket (men var på körskolan någongång faktiskt) sen fick jag vikariat i omsorgsteamet och då fanns det verkligen inte någon tid. Nu har det varit en del med detta nya förra veckan.

Nästa vecka börjar vårt schema. Då hinner jag vara där varje dag :) Så nu ska jag ge järnet! Ska ha mitt körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0