Teorisnack.

Hoppas er dag varit bra. Har suttit på körskolan halva dagen. Började med sovmorgon. Sen tog jag bussen halvtvå, somvanligt. Sen satt jag där tills det var dags att ta bussen halv sex. Passade utmärkt. Dem stänger även då!

Nu är jag trött på teori. Vad bra att jag ska jobba imorgon och sen en liten helg på det ;) ..
Nej. Men jag vet att man måste kämpa. Hade jag haft lika mycket ledigt nästa vecka, hade dem dagarna spenderats på körkolan. Men det går inte. Tyvärr. För nu har jag verkligen kommit in i det. Går bättre och bättre och jag är så stolt över mig själv. Blir mer jobb nästa vecka (Vilket absolut inte gör något. Längtar tills imorgon då jag har ett kvällspass). Skönt att ha ett schema nu ivarjefall.. Love my job!

Så. Nu är jag verkligen helt körd o planeten efter dessa intensiva timmarna med plugg!
Man tror inte det. Men tiden går fort när man väl sitter där. Man vill bara bli färdig. Men det går inte.
När man blir för trött, går det in igenom ena örat och sen ut igenom det andra och sen känns det som att hjärnan bestämt sig för att halvt sluta funka. Då är det likabra att åka hem. Så kändes det nu på slutet. Haha!

Så nu har jag tagit en dusch och ätit kvällsmat!

Blir tv:n för resten av kvällen.

Hoppas er dag varit super. KRAM!

Sommar och sol. Hade inte skadat.
Lättare kläder. Skinnjackan/Jeansjackan.
Söta kjolar, söta klänningar.
Shorts med enkla linnen och söta toppar.
Sist med inte minst, Älskade Converse.
Så välkommen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0