Tatueringar.

Sjukt sugen på en tatuering till. Har redan två. En lite nedanför nacken och en i svanken. Den vid nacken behövs fyllas i. Men den gjorde så j*vla ont rent ut sagt. Så jag drar mig för det. Den i svanken är redan ifylld en gång.
Den gjorde verkligen inte så ont att göra som den andra med gör ont att fylla i!

Har två allternativ på tatuteringar. Men stryker nog det första förslaget. Funderar på att skriva "familjen övervinner allt" på vaden. Frågan är bara vart någonstanns jag ska göra det. Snart lön så kanske dags att beställa!?

Mina tatuterinar jag ska ha på min kropp ska antingen vara något med mig eller något som betyder något. Dem jag har nu är mitt namn i svanken och stjärntecknet på latin vid nacken! :) Familjen betyder allt. Aldrig utan dem! <3 Så jag tror det blir den. Men ska bara tänka lite till om jag ska ha den vid vaden. Kom gärna med förslag på andra tatueringar eller ställen :) Alltid kul med andras tankar.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0