Sunday.


Mycket som händer just nu. Men jag ser det som väldigt possitivt. För jag lär mig en massa saker och vet hur man ska agera om det händer igen. I love it!

Idag har det varit bra att det varit söndag. Söndagar för mig är en dag man inte gör så mycket. En bra väladag är det ju också ;) Men inte idag. Gick av 8.30, svängde inom och köpte bullar till mamma och Stefan. Sen slocknade jag ett tag. Jag var verkligen helt färdig. Så har slappat, passat systersonen, umgåtts och ätit flottemat med Mosse! Det har varit en tuff och intensiv vecka. Imorgon är det Måndag igen, nya vecka och nya tag. Har natten imorgon igen :) Har endast två nätter denna vecka. Så är ledig en hel del!

Ska träffa vänner, gå till köris och ÄNTLIGEN - Slinga och klippa håret. Ska inte klippa till luggen nu. Ska låta den växa. Har haft lugg i en del år (Låter som jag var gammal där). Måste förnya sig. För klippa mycket på längden ska jag inte. Så det är de enda alternativet ;) Älskar lugg - skitsnyggt, men ändå trött på den.

Så utväxten ska också slipas!

Finally!

Nu ska jag kolla på kvällens program av OTH på Kanal5play!
Så sov gott. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0