Snart the big day!

Idag var det sista dagen på mitt vikariat som jag gick på i Oktober. Som ni vet så börjar jag på mitt nya jobb imorgon. Ännu ett vikariat, men ett längre. För er som inte vet så jobbar jag med människor med handikapp/utvecklingstörning. Jag verkligen älskar det!

Så imorgon börjar vi personal att få iordning gruppboendet. Men dagen börjar med möte! Ska bli så jäkla kul.  Känns som ett härligt gäng personer jag ska jobba med. Om någon vecka flyttar våra kära brukare in. Innan dess så ska vi få någotsånär iordning. Det som också lättar lite på mitt hjärta är att jag äntligen kommer få ett schema = kan bli färdig med mitt körkort :) ..

Tiden har även gått riktigt fort sen jag fick reda på det. Nu är det bara dagen innan. Ja, tiden går fort. För fort ibland.

Annars flyter allt på somvanligt. Jobb är det som är planerat i veckan. Kör dagtur nu tills alla flyttar in. På fredag blir det utgång med brudarna. Ska fira Sofia som fyller 19! :) Eftersom jag körde nyktert på nyår, blir det inte det nu ;)

Sov gott. För det ska jag göra. Puss på er! :)

Jag och min bästa vän på nyår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0