Slut som en artist.


Nu är jag helt färdig. Vi gick och la oss rätt sent och vid åtta vaknade jag av att Zacharias var glad som en speleman. Han pratade sitt språk i sängen medans hans föräldrar la sött och sov. Sen kom han och Natta upp och han var jätteglad, men vi trötta. Ja. Vi får såklart skylla oss själva. Men man ville bara krypa ner och somna om igen. Men det blev inget med det. Nathalie hade tusen saker att fixa, två kalas på samma dag. Så jag fick undehålla Zacharias och Ronja med. Men när Tim hade gått upp så somnade jag en timme.

Sen började det första kalaset vid tolv. Sen någon timme senare var det slut och var massa fix till klockan fem tills det andra kalaset började. Så. Det har gått i ett hela dagen. God mat och god efterätt (favvon).
Den godaste efterrätten jag vet. Är verkligen inte något avancerat. Swarchwaldstårta. Den finner man i frysdisken i matäffärer, under 40 svenska kronor. Enkelt och bra. Vi gjorde en sådan hemma en gång. Men. Den i affären är faktiskt godare. Skulle kunna klämma en hel sån liten tårta. Men nej. Har aldrig hänt, och kommer nog aldrig hända... ;) Men två gånger får man faktiskt ta. Då är det extra gott. Denna tårtan är något speciellt. Haha!

Och det är tydligen Handboll på tv. Är verkligen inte sportintresserad och har aldrig varit. Men man ser att varvarannan statusuppdatering på Facebook handlar om denna sport. Att sätta sig ner och kolla på sport har aldrig lockat mig. Inte ens fotbollsvm. Nej fy! Tråkigare saker får man leta efter. Att springa och jaga något bara sådär. Haha. Nä! Men faktiskt. Trots att jag inte är sportintresserad spelade jag innebandy i något åt innan. Men slutade dock. Fråga mig inte varför. Men trots det har jag aldrig kollat när det spelas innebandy på tv.
Ha. Nej. Färdigsnackat. Annars kan jag skriva hela natten.

Ligger nerbäddad. Vid denna tiden. Inte ens halvelva. Vad hände? Men är man trött så är man ;) Nej. Hoppas er helg varit kanonis. Vi hörs. Sov gott.

Sötnosen som snart är ett basst. Mosters fina kille. Älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0