Slappefredag.


Då var snart denna fredagen slut! Den har spenderats med min bästa vän, Marielle. Även kallad Mosse här i bloggen ibland. Hon är en person som förstår mig på ett speciellt sätt, som ingen annan. Har fått höra att vi är lika, till personligheten, eller hon hade fått höra det från några får jag kanske tillägga. Ja, det kanske stämmer. Vi är rätt lika på vissa saker faktiskt. Underbart att ha en vän som henne. Och att hon dessutom är min bästa vän. Alla borde ha en vän som henne! Love.

Så idag har vi gjort det som vi brukar göra. Laga mat, prata en massa, skratta en massa, äta lite, kolla film, äta lite mer och sen slutar det med (99,9%) att hon alltid somnar på soffan! Det gjorde hon även idag. Lyckades få det på bild och lägga upp den på Fejjan! Fint sällskap detdär! Idag kollade vi på Pelle Svanslös. Kalla oss töntiga. Men vi älskar det.

Nu ska jag strax släcka ner. En lång arbetsdag väntar imorgon! Så behöver lite sömn.
Sagt det innan, men säger det igen. Fasiken vad kul det ska bli! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0