Rappakalja.


Idag är det fredag. Min enda dag på veckan det gick att sova ut på ;) Men givetvis vaknar man ändå trött. Så det spelar ingen roll. Men jag tror jag är extra känslig när det kommer till nya saker som händer. Spelar ingen roll hur mycket sömn jag än får när det är nya omställningar. Så var det även i somras, sen lugnade det ner sig. Men nu är det likadant igen. Men det går över =) ... Sen dessutom är jag född trött. Haha!

Nog om det. Idag är det fredag. Ska umgås med syster och Zacharias <3 Ska till Ikea/Väla. Förvånade va? ;)
Sen ikväll ska jag ut och äta med mina gamla arbetskamrater. Eller, jag jobbar med dem ibland. Men tillhör inte Omsorgesteamet längre. Så det ska bli trevligt och träffa dem. Jennie min pärla kommer också <3

Imorgon är det jobb som gäller.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej mitt namn e Emilie och jag gillar o SNASKA KOTTE:P

2011-02-01 @ 23:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0