Pissed offffff.

Ligger och lyssnar på dem äckliga snarkningar som hörs från mamma och Stefans sovrum. Får verkligen sinne varje jäkla kväll om jag lägger mig sist. När man slutar sent om kvällarna är det svårt att gå och lägga sig bara sådär pangbom direkt.

Jag kommer verkligen få panik om jag träffar en kille som snarkar. Klarar inte av det vägg i vägg, hur fanken ska det då gå bredvid? Har gått bra hittills. Så jag tror det finns en snarkfri man därute ;) .. Håller tummarna.
Dessa förbannade snarkningarna gör så jag vill flytta ännu snabbare.

Förstår verkligen inte hur mamma står ut som ska ha mannen bredvid sig. Och ja, förståss ni som har det likadant.

Sånt här gör mig på riktigt dåligt humör. Dem som snarkar kan han ett eget rum. I källaren där man inte hör ett knyst. Så dem inte stör alla andra.

Sådär. Fick av mig lite aggresation. Men det hjälpte inte snarkandet. Han snarkar lika ljuvligt för det.
Baah.

Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Aggresation? Haha.. aggression kallas det:P

2011-01-27 @ 09:27:16
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0