Onsdag ..


Då var det onsdag igen. Dagarna rullar bara förbi.
Snart är det helg igen. IGEN. Börjar jobba lördagmorgon klockan 8:00 och går av söndagmorgon vid 8.30.
På fredag ska jag iallafall ut och äta med mina gamla kollegor från Omsorgsteamet. Härligthärligt :) Och träffa systeryster och systersonen en sväng på dagen. Får passa på att träffa dem så ofta jag kan. För enligt henne är jag en upptagen kvinna. Haha. Skabbigt det lät. På söndag lär jag vara slut i kropp och knopp. Men passar bra. För ska umgås med Mosse och hon lär vara bakis ;) Sounds Perfect in my ears!

Imorgon har jag en ledig dag. Vilket innebär; Möte, körskolan och Tapuáparty på kvällen.
Ingen sovmorgon här inte. Får vänta tills fredag...

Nä. Allt för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0