Onödigt känner jag.


Sådärja. Då var denna dagen också slut snart. Den har innehållit ett Välabesök med mamma. Vuxenpoäng till mig. Köpte ett duschdrapperi. Inte alla hemma eller? Jo. Men jag håller på att köpa lite saker till mitt blivande hem. Har en hel del nu. Så när jag hittar något som kan finnas i mitt blivande hem så haffar jag det. Så idag såg jag ett lila dushdrapperi med detaljer på. Stod My på det. Hade tänkt att ha ett badrum med lila detaljer.
Fick även med mig två ringar, några klädesplagg, en bok, sjunde säsongen av OTH, så nu har jag alla :) Sen lite till.

Sen har jag passat lilleman. Min fina underbara systerson! Massa kärlek. Har även pratat med Ange i telefon ett tag :) Detdär var min söndag.

Imorgon har jag sovis. Börjar tre, med möte. Sen jobbar jag även tis, ons ledig tors och fre, jobbar lör och sön :)
Gr8m8!

Onödig fakta i detta inlägget. Men nu ska jag fortsätta skypa med Mosse sen ska jag slänga mig i sängen och kolla på OTH. Får ni inte tag på mig hädanefter så åk hem till mig. För sitter bänkad framdför OTH (på min lediga tid då;))...

Nej. Nu lägger jag av innan allt blir för onödigt. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0