Ny vecka, nya tag.


Skönt att få sovmorgon. Behövligt. Men vaknar ändå trött! Moget. Har slappat massor och ätit frukost. Ska ta tag i mitt liv nu och gå in o duscha och sen dammsuga lite. Sen börjar jag jobba 15.30! Har natten idag :)

Kan inte förstå att det är Februari imorgon. Ofattbart. Tiden går så otroligt fort.


Jag tycker glasögon är riktigt snyggt. Ibland. Använder mina så mycket som möjligt när jag tänker på det. Blir mer nu eftersom det är några jag verkligen ville ha :) Dem andra jag hade var reservglasögon eftersom jag gjorde av med mina andra. Mina används till vardags men inte till fest. Mamma frågade om linser, men det ville jag inte eftersom glasögon är faktiskt snyggt. Om det är markerade bågar, enligt mig ;)


Nä. Nu ska jag ta tag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Sara

SHIT vilken fin pommes du har asså jag vill ossåe ha en sån!

2011-02-01 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0