My day.


Känner att jag igentligen inte har någon ork till att blogga. Men ett litet inlägg kan jag väll slänga ihop.

Min dag började nio idag på jobbet, den stora dagen idag! Sen har det gått i ett, hela denna dagen. Klockan sju ungefär nu ikväll satte jag och Marie oss ner med brukarna för att äta. Det är den enda gången vi suttit ner idag och kunnat ta det lugnt, någotsånär. Jag är helt slut i planeten. Vet knappt vad jag heter känns det som, går knappt att tänka.

Men det är så jäkla kul! Är så jäkla glad! Så spännande allt dethär. Men det har varit jättekul idag :)
En dag imorgon också. Slutade klockan tio, blev dock lite längre eftersom vi skulle gå igenom lite för imorgon och sen väntade jag på skjuts. Så nu ligger jag nerbäddad och ska få några timmars sömn och samla lite krafter för morgondagens arbete som börjar 8 och slutar 17:30!

Sa jag att jag tyckte detta var kul? Woho! :)

Love my job!

Sov gott. För det ska jag göra!

Älskar dig, mitt lilla pyre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0