Min helg.


Då var det söndag igen. Helgen har gått lika fort somvanligt.. Hade ett jättekul arbetspass i fredags. Jag älskar verkligen mitt jobb :) När jag slutade halvtio var det gasen i botten hem och göra vid sig snabbt som fasiken och hälla i sig någon cider, där Emma också väntade när jag kom hem. Sen åkte vi mot stan. Först Stinsen och sen dansade vi loss på Tivvan. Ja, man kan ha kul två också! Sen tog jag tåget hem, för var inte sugen på att lägga 500 spänn på taxi, all by my self.

Sen igår åkte jag till Natta vid lunch och har varit här sedan dess. Träffade pappa, nettan och Ronja med. Pappa och Nettan åkte till Helsingborg till vår faster och Ronja stannade kvar. Åt tacos och kollade film (& lekte med Zache förståss). La oss sent och gick upp tidigt. Nog inte trött...

Så idag har kalas nummer 1 av 2 blivit gjorda. Zaches kompisar med föräldrar har varit här och ätit tårta.
Nu vid fem kommer stora släkten. Trevligt :)

Kan dock inte förstå att det är ett år sedan imorgon min fina, älskade systerson kom till världen. Massa Kärlek!

Detdär var min helg. Hoppas er varit bra! Imorgon är det jobb igen :) Min första natt! Lite nervös. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sissela Tollesson

hej! du e söt men din syster e RIIKTIGT snygg asså!

2011-02-01 @ 23:10:09
Postat av: Rolle (parship.se)

söker en mogen kvinna som jag kan lapa kuse på.

2011-02-01 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0