Min fina fyller 1!


Idag är det ett år sedan min systerson Zacharias kom till världen. Ett år har gått och det året har varit otroligt underbart och fyllt med massa glädje. Att man kan älska en person så mycket. Känslor man inte visste fanns. Kan inte beskriva känslan. Ni kommer förstå mig när era syskon själva får barn. Något jag också tänkt på. Denna kärleken till denna lilla grabb är otroligt stor, större än man kunde ana. Tänk när man får egna barn. Och man älskar alltid sina barn mer.
Ofattbart. Hehe!

Att få ha han i sitt liv är helt fantastiskt. Att få vara med och se han utvecklas från dagen han föddes. Jag hoppas att jag och han alltid kommer att ha en fin kontakt, tills jag tar mitt sista andetag. Kommer alltid finnas för dig. Stolt över dig och jag älskar att vara din moster.

Hoppas du var nöjd med ditt kalas igår trots att du var slut som en liten artist.
Jag älskar dig. Fina du! <3

Kommentarer
Postat av: MT

ett stort grattis til din lilla pärla :)

2011-01-24 @ 15:20:19
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0