Lite klädsnack.


Bara jag som vill att detta vädret kan försvinna så det blir lite mildare. Så man kan dra på sig snygga chinos, en fin tisha, jeansjacka och conversen. Tror jag har en gamal outfit som jag älskade som jag kan visa! Men chinosen gick sönder. Så nu får jag ut och leta ett par nya svarta. Älskar den byxan! Även vårkläderna (Stort plus till jeansjackan).

Är ingen människa som brukar fotta dagens outfit. Har ingen tid och heller ingen lust faktiskt. Gjorde det någongång då och då innan i min förra blogg har jag för mig. Så denna outfiten är en gamal favoritoutfit!
Men om jag ska beskriva min stil. Så har jag på mig det jag tycker om. Följer inte någon speciell stil. Tror min stil är rätt så alldaglig faktiskt. Men något jag tycker är döfult är den utsvängda byxan. Den kommer jag nog aldrig få på mig. Inte ens om någon försöker tvinga den på mig ;) ...

Klänningar/Tunikor/ höga kjolar är typ det bästa jag vet :) Speciellt leggins med ett par snygga skor. Särskillt mina älskade nya boots. Najsbajs!

Så vår. Du får gärna skynda dig lite! Gör mig ingenting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0