Laaalala.


Sista dagen denna veckan jag kan vara på körskolan. Har varit där sen i måndags. Hejja mig!
Så nu ska jag fantomme också ha mitt körkort.

När jag kommit hem har jag inte gjort allt för mycket. Varit hemma. Kollat på One Tree Hill (som dessutom jag har kollat färdigt på, tråkigt). Varit ute och gått lite. Det är vad jag gjort. Skönt. För kollar man tillbaka för några månader sedan var detta omöjligt. Känns jättekonstigt att gått från att ha ungefär samma procent och jobbat häcken av sig. Tills att nu inte jobba lika mycket. Men givetvis olika från vecka till vecka.
Denna veckan är där ju endast en kväll på schemat, imorgon. Jag längtar :)

Nästa vecka har jag tre pass. Ska även träffa min fina kusin, gå på tapuá party (stavning?!).
Bra att ha grejer. Damen vill ju snart flytta ;) Och besöka körskolan såklart.
Min underbara vän Angelica fyller snart tjugo och ska firas på lördag. Men jag kan tyvärr inte vara med och fira henne :( Jobbar natt! Men hoppas att du får en underbar kväll <3

Nu tycker jag att jag har varit ledig förlänge. Nu vill jag jobba. Men jag har gjort vettiga saker på dem lediga dagarna. Behövde ha lite ledigt för att komma igång med körkortet.

Nä. Nu måste denna donnan fixa till sitt ansikte och få på sig lite kläder. Sen är det dax att asa sig till körskolan. Ha en fin dag. Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0