Kvällskrav.


Jag och Natta gjorde ingenting idag. La på sofflocket hela dagen. Nog inte rastlös... Menmen. Nu är jag hemma igen. Det bästa är att jag är ensam hemma. Mamma och Stefan är hos några vänner och kommer väll hem lite senare ikväll. Så jag ska bara vara hemma och fixa lite och ta det lugnt. Njuta av ensamheten heltenkelt.
Imorgon är det jobb igen. Först möte, blandannat för att se hur långt vi har kommit :) Jag och min härliga kollega Annika diskade alla saker och la in de saker vi köpte på IKEA i skåpen häromdagen. Något vi inte trodde vi skulle hinna med, såg ut som en evighet när man kollade på diskbänken. Men vi grejjade det!

Ibland tycker jag låter så vuxen, för vuxen ibland. Haha. Har ingen aning vad det kan bero på..

Detdära suget efter sötsaker kom även idag. Gick och tänkte på den fulla Paradisasken som fanns därhemma. Men givetvis skulle ju mamma ta med den nu när dem skulle iväg. Gissa om jag blev besviken. Jag får väll rota fram något annat. Ja. Tjejer ni vet vad jag snackar om. Den perioden i månaden är det helt ok att frossa, tycker jag ;) En underbar anledning.


you don´t know how lovely you are.
í´m curious, but i´m careful.


 

Gamla bilder! :) Ett tag nu har jag varit riktigt sugen på att färga mitt hår brunt.
Är blond egentligen men den mesta tiden sedan man började färga håret, så har
håfärgen varit i mörkare nyanser. Inte förrän nu de senaste åren jag blivit ljusare
någongång då och då. Har nog slagit rekordet med att varit ljus sålänge.
(OBS, mörka slingor i;)). Men jag tycker det är finast att vara mörkhårig i längre hår.
Men nej. Jag tror jag skiter i det faktiskt. Ska låta mitt hår växa nu och jag förblir nog
blond ett tag till :) Intressant fakta va? Känner intressepilarna flöda.

Ha en trevlig kväll. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Ronja

STAY BLOND!

2011-01-06 @ 19:34:47
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0