Kul kväll. :)

Ligger nerbäddad efter en trevlig kväll hos Imma! Blev ingen hämtemat utan vi åt tacos istället. Gott. Som. Fan.
Sen kom Jonna och joinade oss. Skitkul att träffa henne med, var ett tag sedan sist. En vän jag lärde känna för 7 år sedan när vi skulle börja i samma klass på Björnekulla och har varit kompisar sedan dess och umgås ibland! En fin vän.

Kollade film och fjantade oss som bara den. Alla var väll lika trötta. Övertrötta tror jag det heter. Men jag hade kul! Haha. Så snart ska jag släcka ner och sova. Imorgon ska jag och min mamma till Väla!
Var sugen på att åka till Väla idag. Men hade inte varit en bra idé ;) Så jag frågade mamma innan om hon skulle göra något imorgon så sa hon ja "Åka till väla". Hon har räddat min söndag. Tack mamma.

Ligger förtillfället och lyssnar på musik på mobilen. Sa jag att jag älskar min mobil. Blir lite rädd när jag säger det. Men vad fasiken skulle man gjort utan mobilen? Jag hade inte klarat mig. Det mesta finns i den. Den som uppfann mobilen är ett geni ;) ... My big love!

Och när vi ändå pratar om saker som är omöjligt att klara sig utan. Vad skulle man gjort utan sina vänner? Fasiken vad livet hade vartit trist utan dem med andra ord. Ni är bäst. Älskar er!

Nä. Sov gott! Over and out.


Jag och min fina kusin Elin. För ett antal år sedan. Minns att vi tyckte bilden blev jättefin ;) Haha! Minnen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

<3

2011-01-10 @ 08:41:38
Postat av: Jonna

<3

2011-01-10 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0