Kärlek.


Jag tycker om mitt liv. Har otroligt underbara vänner och en otroligt fin familj. Som jag älskar otroligt. Ett jobb som jag trivs med och verkligen tycker om. Så vad finns det då att klaga på egentligen?
Men även om jag har dessa underbara människor runtomkring mig. Så saknas en liten pusselbit i denna damens liv. Kärlek. Riktig jäkla kärlek. Inget trams, inget svek, inga lögner. Som det blivit dem flesta gångerna. Trött på det! Men som alla andra säger. Så kommer den väll när man minst anar det. Jag hoppas dem har rätt.
All i need is love.

Bara för detta. Ligger jag och lyssnar på Westlifes kärlekslåtar.

Behövde lätta på mitt lilla kärlekshjärta ;)

Sov gott.

Jag har en grabb i mitt liv. Min fina systerson! <3
<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0