Jumper.

Fick ett städryck innan. Gjorde iordning bland räkningarna, sen hamnade jag i lådorna och rotade där. Hittade en gammal skiva som jag älskade när jag var en liten flicka. "Jumper" hetter/heter dem. Vet faktiskt om dem finns kvar. Men dem var mina favoriter. Minns att jag önskade mig skivan och min kloka syster kläckte ur sig typ "Skivan var slut i affären". Då fattade jag ju direkt att den inte var det :) :)

Så jag satte i skivan i datorn nu, och lyssnar nu på dem som var mitt favoritband som liten!
Flera idoler jag haft som liten har varit: Patrik Isacsson - gick tillochmed på konsert med mamma och Natta i Ängelholm. Min syster fick chansen att prata med honom, gissa om hon skröt och jag blev sur!
Även Anders Johansson, Brolle och Darin har varit Idoler ;)

Darin var tonårsidolen. Jag var helt såld på killen. Som de flesta tonåringar. Gick på konserter och spelningar, slängde upp nallar och annat på scenen. Ja, jag var lycklig ;) Fick en konsertbiljett av pappa och Nettan i julklapp för något år sedan. Så jag och pappa var iväg och kollade på honom i Kalmar. Något som betytt väldigt mycket för mig! <3

Påtal om min pappa. Så fyller han år idag. Så grattis på födelsedagen. Som alla andra år så träffas vi aldrig på våra födelsedagar tyvärr. Men något som man vant sig vid, men tråkigt iallafall. Hoppas du har det bra i utlandet iallafall. Hoppas du får en bra dag. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0