Jobbehelgen avklarad.

Rekord på besökare häromdagen! Welcome.

Nu har jag jobbat färdigt för denna helgen. Det menas med att jag är ledig till nästa fredag. Mitt enda pass på hela veckan. Kommer kännas helmärkligt. Men helgen har varit jättebra. Det är så jäkla kul och alla är så härliga. Jag trivs redan. Men som jag skrev igår så hänger inte hjärnan med. Ny omställning för den. Det är jättemycket att ta in. Så just nu känner jag. Hejja den som kom på papper och penna.

Men dessa lediga dagarna ska jag verkligen gå till körskolan. För jag vill verkligen ha detta kort nu. Så på mina fria dagar framöver så ska jag spendera så mycket tid det bara går där. Går ännu lättare att planera, för nu har jag ett fast schema :)

Idag hade jag också en lång dag. Men inte som igår. Så nu är jag verkligen helt färdig. Skulle egentligen sovit förlängesen. Det blir aldrig så. Har bara slappat sen jag kom hem, ätit god mat med la familia och pratat en sväng i luren med min fina vän Jennie.

Så. Lite sömn på detta så blir det säkert bra.
Sleep tight. Over and out.

Ett fint minne, balen! Jag, Oskar och Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0