Jag och min röda maskin.


Precis kommit hem från ett Tupperware-party. Visste först inte varför jag följde med. Trodde där bara där var en massa plastburkar och annat tråkigt. Men jag följde med iallafall.

Men. Jag hade fel! Var en massa bra saker. Många av sakerna var i rött. Som passar perfekt eftersom jag ska ha rött i mitt kök. Så mycket röda köksgrejer har jag aldrig sett innan, på en och samma gång ;) Men dyra grejer. Köpte en matmaskin som man kunde göra jättemycket i. Vet ni. Den var röd ;) Den fanns även i svart/vit, visst den var snyggare. Men där finns inte mycket rött i affärerna som jag fastnat för. Så det fick bli den. Jag tror jag kommet att använda den mycket eftersom att jag älskar att laga mat.

I den kan man hacka grönsaker, göra smuldeg, vispa, göra såser, smoothies, ja and so on. Fanns massor med bra grejer som jag ville ha. Men kostar mycket. Och eftersom denna var dyr fick den räcka.
Lönen har precis kommit in på kontot och där är lite räkningar och så som också ska betalas.

Såhär ser underverket ut. Liten bild, men den får duga ;)


Bild lånad av google ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0