Gårdagen.


Visste att jag var otränad. Men inte såhär....

Antingen är det allt bärande och gåendes i veckan på jobb eller allt dansande igår.. Svår fråga.
Det blev som en puff i rumpan. Ja, jag ska köpa ett träningskort. Saknar faktiskt att träna.
Men skyller inte ifrån mig, har faktiskt inte haft tid. Då är det inte kul att slösa några tusen på något
man inte kommer utnyttja. Men jag ska. För nu har jag ett schema och kan planera bättre! :)

Ja nog om detta.

Tack för igår. Speciellt tack till Sofia! Var en jättekul förfest och sen en toppen utgång på älskade Tivvan!
Tråkigt att vissa åkte hem. Men så blir det ibland. Men jag, Sofia, Linda, Pernilla, Rebecca, Emma och Angelika skakade rumpa iallafall. Så jäkla kul! Precis vad jag behövde.

Idag mår jag faktiskt bra. Skönt. Men sleden är man allt. Inte var dag man kommer hem halvfyra.
Blev väckt av ett sms och sen var det kört trots att jag verkligen är ett vrak. Haha!

Nej. Tack ännu en gång härliga brudar.

Ikväll ska jag och Jonna hem till Emma och umgås. Trevligt ska det bli! Fina vänner det :)

Varför är man alltid sugen på flottigt och onyttigt när man är bakis? Skulle kunna äta hela dagen.
Har precis tryckt i mig potatisgratäng och en kyckling. Sa jag att det var gott?

Nej. Nu ska jag slänga mig på sängen igen. Ha en fin lördag!

Jag och Marielle!

Meeee. Klänning från Gina :) Älskar den!



Marielle och Ange. Två av mina närmsta vänner <3

Kommentarer
Postat av: Emmsi

haha, mumsi med köpemat! :)

2011-01-08 @ 17:06:06
URL: http://aama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0