A good day.

Det har varit en bra dag idag. Men nu är jag trött!

Idag på jobbet så hade vi möte. Pratade om alla viktiga saker och lite om vad som ska hända under dessa veckor vi personal ska fixa möbler, köksutrustningar, elprylar medmera. Imorgon börjar det. Jag och två till ska göra Ikea! It´s gonna be great.

Några timmar senare var vi hungriga. Jag, tre personal till och chefen drog och åt. När jag sen kom hem var jag så himla rastlös. Inte var dag man slutar så tidigt :) Lilla Imma ville göra något med mig. Drog in till stan och kikade läget. Var inget kul alls. Fick med mig en tröja och en vågtång (äntligen).

En timme senare var vi nöjda.

Kvällen har erbjudit en promenad till oj, våfflor till kvällsmat, invigt min sodastream, läst VeckoRevyn och skypat lite med min fina vän Ronja!

Ser att ni läsare blivit fler! Välkomna. Men. Ni är stenkassa på att kommentera.

Allt för mig. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0