2011 :)

Hej på er. Hoppas er nyårsafton var bra :) Min var helt okej. Började med middag hemma hos mig med Marielle och hennes klasskompis Nathalie. Trerätters fick i ner. Mengud så mäktigt. Sen tog vi bussen till kvidinge där det var fest. Stundvis kul. Kul att träffa folk :) Vid ett var vi tvugna att åka hem eftersom det var den sista bussen.

Men nu är det ett nytt år. Nya möjligheter. Tror inte jag har så mycket att klaga på faktiskt. Blev moster till Zacharias <3 (min favorit), tog studenten, gick på bal, ÅKTE TILL KOS, jobbar med det jag älskar och fortsätter med det. Visst. Ett brustet hjärta som tog lång tid att läka. Men det gick över och det gör det, måste man intala sig. :) Bara till att hålla ut. Finns väll alltid en och en annan tråkig sak som händer som man inte är nöjd med per år. Men så är livet. Har haft fina vänner och fin familj runtomkring mig. Underbart :) Ni är bäst! Och jag älskar er.

Mitt nyårslöfte är att jag ska flytta hemifrån! Något jag verkligen vill :)

Året börjar bra. Börjar på mitt nya jobb på måndag. En bättre start kan det inte bli. Så glad att jag fick möjligheten. Måste även gratulera Sabina som fick sin dotter häromdagen. Går på hennes tjänst nu tills hon kommer tillbaka :) Så tack för att du blev gravid ;) Hehe.

Det bästa med idag är att jag mår bra! Inte bakis och inte längre sjuk. Men tänker ändå göra som alla som är bakis idag. Ligga och kolla film och mysa :) Perfect! Hoppas ert 2011 blir super. :)

Jag igår. Svart fodralaktig klänning med silvriga detaljer från ONLY! :) Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0