Trötter.


Ändan sedan jag var liten har jag varit trött av mig. Född trött, av trötta föräldrar. När jag var liten somnade jag tillochmed i maten ibland, och såfort jag satt bakom mamma när hon cyklade så somnade jag där.
Det har såklart följt med mig nu under dem åren jag levt. När det blir för intensiva saker eller nya omställningar blir jag verkligen dyngtrött. Det är riktigt jobbigt. Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, vaknar ändå trött.
Och är jag för trött ska man inte säga viktig information till mig, för då går det ut igen. Sant. Jobbigt!

Får jag inte mina timmar blir det inget roligt. Får jag inte det måste jag vila, annars orkar jag inget.
Sån period har jag nu. Men jag är så trött på att alltid alltid vara såhär trött och se trött ut. Så. Nu ska jag faktiskt testa det på reklamen och se om det hjälper Chi Sang (Tror jag det heter). Annars får man kanske gå till farbror doktorn och kolla värdena.

Blä. Jag vill ju vara piggelin!

Någon som testat den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0