Tisdag.

Hemma från  jobb nu. Är sjukt sleden och sjukt trött. Ja vad trodde ni ;)
Inget ovanligt. Men man blir ännu mer när man har haft natten.

Blir nog en lunch med min fina vän Jensan idag! Saknar dig.

Ikväll ska jag nog träffa Kusseluss en sväng. Imorgon blir det möte,
+ att jag är ledig = köris!

En sleden My i en otroligt mysig tröja. Love it! 199 kr, Lindex. Haha. Inte för man ser den. Men, ville bara berätta ;) Som jag sagt innan. Igår var det bara lite tur att jag visade en tröja. Inget jag vanligtvis gör. Haha.
Ingen modeblogg inte :)


Kisskass. Känner mig så värdelös! Blääää.


Kommentarer
Postat av: Emma

HAr du klippt dig? Det ser litta nyklippt ut xD :D

2011-02-01 @ 10:53:32
URL: http://aama.blogg.se/
Postat av: tttttttt

tttttt igen

2011-02-01 @ 21:24:45
Postat av: torka väck

flinet.se

2011-02-01 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0