Tisdag


Jahaa. Tisdag igen, sovmorgon stod på schemat igen! När jag vaknade, sprang jag till kylen och tog en shot "Shi San", smakade vedervärdigt. Men nu får vi väll se om den gör någon nytta! Annars idag är det dags för ett kvällspass :) Har varit ledig i ett par dagar nu. Imorgon är det dags för personalmöte, sen jobbar jag fredag och söndag, natten båda dagarna!

Hoppas jag kan byta bort mitt enda pass nästa vecka, på fredag som är en kväll, så jag kan åka upp till Småland för att träffa pappa på helgen.  Annars dröjer det väll länge somvanligt till nästa gång.. Så håll tummarna =)

Nä nu ska jag få på mig lite kläder och få något i magen! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0