Söööndag.

Hej på er. Hoppas er helg har varit bra! Min har bestått av jobb. Men klagar inte :) Trots jag är trött. Förvånade? ;)

Har precis kollat färdigt dagens avsnitt av One Tree Hill på kanal 5 play. Visst, ibland är det lite för mycket (som det brukar vara i film osv), men utöver det så älskar jag det! Alla boxarna som finns ute och köpa har jag. Så jag känner att det är dags att se från början snart, även om man vet vad som händer. Att man aldrig tröttnar.
Sen är det alltid någon som vill låna.. Brukar vara så. Man kanske skulle ta betalt för uthyrning. Nä, skämt och sido. Är det någon som vill låna så är det bara till att säga till!

Har även ätit schwardswaldstårta. Vilken är min favorittårta. Min granne hade 40årsfest igår och mamma och Stefan fick rester av mat och tårta. Mat är verkligen det bästa som finns. Haha. Hade aldrig klarat av att svälta, mat är för gott för det. Mums! Tårtan var god, MEN den som är färdig i frysen i affären (tro det eller ej) är godast. Så jäkla god.

Nej. Nu ska jag gå ner och duscha och sen krypa ner under mitt varma täcke.. Imorgon är jag dessutom ledig. Ska bli underbart! Är dessutom allahjärtansdag. Inget speciellt igentligen. Bara affärerna som utnyttjar det ;)
Men att man iallafall är med dem man tycker om <3

Sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0