Sleeden.

Idag har jag varit jätteseeeg. Brukar bli så dagen efter. Är huvudet dumt, får kroppen lida. Då man tänker att man inte skulle tagit dem där sista alkoläsken ;) Men ack så gott det är!

Har varit iväg en runda också, träffat henne jag är kontaktperson åt. Sen körde jag till oj och köpte mitt KRAV som bakis. Kan ni gissa? Cocacola, vad annars! Så jag har bara slappat idag annars. Inte gjort mycket.
Min mage har spökat också idag och vet icke vad det är. Kan vara min förbannade gluten. Ibland vet man inte.

Påtal om den. När vi var på Internatet med jobb var det så skönt. Maten som serverades där kunde jag äta, eller gjorde dem likadant. Var så jäkla skönt, har nog aldrig hänt. Isf har man fått något man alltid får som man är trött på (Tanken som räknas, jag vet, men man tröttnar på att bara äta chokladbollar eller den frösna daimtårtan;)). Vilket man inte är så van vid. Men alergier är väll mer vanligt nu än när jag fick det. Men familjen eller släktingarna har ju alltid brytt sig. Men man har aldrig varit van att andra bryr sig så mycket, som dem gör. Särskilt mina goa arbetskamrater!

Man vänjer sig. Men det är rätt orättvist. Man måste tänka lite extra på vad man stoppar i sig medans andra bara kan gå och köpa en sleden korv med brö! Men sen har vi något som inte ni har ;) Lite uppdelat ska det ju vara :)

Nä. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0