Sista inlägg.


Hittade inget att göra, för alla är latkorvar och trötta. Ja vem är inte trött? Skit i det. Man kan göra något ändå :)
Fast faktiskt, min trötthet har blivit bättre. Är inte lika dyngtrött längre. Så skillnad det märks. Men det är ju såklart induviduellt. Så känner ni som jag, testa! Men fasiken vad äckligt det är. Mamma förstod mig när hon stoppade näsan i flaskan :) Jaja... Så ja, denna kväll har jag haft tråkigt, som bara den. Mamma har varit mitt sällskap iallafall. Gick och handla mat innan i brist på annat. Så det fick bli potatisgratäng och kall bearnaisås.
Onyttigt, men vet ni? Det var iallafall gott! Ibland får man tänka så. Klart man ska tänka på vad man stoppar i sig, men ibland får man unna sig något, även om det är en onsdag.

Låten som går varm hemma hos mig just nu är Enrique Inglesias Tonight (Im lovin you). Kan inte svara på varför faktiskt. Men jag älskar den!

Brukar ni läsa några kändisbloggar?
Jag brukar gå in på Laila Bagges, Hannah Graaf och Andreas Carlsson (Snyggingen i Idoljuryn).

Andreas Carlsson är faktiskt en av dem snyggaste som går i ett par skor, enligt mig!
Herremingud vad han är snygg :) Ska påminna er!
Så här kommer en bild.



Bilden är lånad av google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0