Seeegis

Hemma efter en härlig men kall dag på stan med Imma! Åt även på Haket, underbart god mat.
Sen fick det bli en snabbkaffe inne på Espresso. Fick med mig ett par snygga brallor och en blus från Lindex och en Mascara! Sorterade faktiskt kläder häromdagen, vissa plagg tvingade jag mig själv att kasta. Eftersom man tänker "Kan ju komma till användning", vilket det inte gör.. Så, sånna plagg får man kasta om dem bara ta plats. Så kan man hänga in lite snyggt ;) Mamma är dock inte glad på mig. Garderoben blir inte större. Hon tror jag har ett shoppingberoende.. Men sagt det innan. Har man bara sig själv och betalar det man ska och sparar dessutom, så de av pengarna som är kvar går till det man tycker om. I detta fallet är det kläder som är ett stort intresse. Jag skulle aldrig få för mig att låna pengar för att köpa kläder, aldrig! Eller ta kredit. Har man inte pengar, så har man inte. Så när man flyttar hemifrån kommer man få en chock, allt kostar och maten är svindyr :) Man har det så bra när man bor hemma. Någon mobilräkning, någon annan räkning och så ska mamma och Stefan ha lite eftersom jag får bo här ;) Sen är det frittfram. Man får ju passa på när man faktiskt kan. Right?
Har även haft huvudvärk från och till under hela dagen och varit allmänt trött och seg. (Ja, trött är ju inget ovanligt, men finns skillnader).
Så har bara vilat och tagit det lugnt sedan jag kom hem. Ska få i mig lite kaffe och något i magen nu iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0