Page


Frisyren Page är min favorit. Jag älskar den frisyren. Klippte en gång av mitt mellanlångahår för en kooooort page. Nu förstår jag inte varför jag klippte den så, men det var då. Jag passade inte i den, sen var jag lite rundare och då ska man inte ha så kort frisyr, sen är min huvudform rund i sig själv. Så man ska passa sig lite där med :)

Sen hade jag en annan slags page. När mitt hår växte ut så klippte jag så den var längre fram och kort bak. Skitsnygg. Men man kan inte göra mycket åt den, den bara är :) Man tröttnar efter ett tag.
Nu har jag fått sug igen. Men eftersom mitt hår börjar bli långt så får jag klippa en bit, vilket jag inte är så sugen på. Nyckelbenspagen är riktigt snygg.

Bättre blir det inte av att min kompis ska klippa en sån idag. Avis! Så snyggt är det.
Får väll nöja mig med alla snygga bilder och så istället :)


Snygg!




This is me now! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0