Onsdag.

En trött My idag igen. Var möte i förmiddags. Var hemma runt halvett. Fick i mig en sen lunch sen tog jag bussen till Körskolan. Går bättre och bättre. Kul när man ser framsteg. Tänker inte ge upp. Woho. Den enda dagen denna veckan jag kunde. Trots att jag egentligen skulle velat ligga nerbäddad under en go filt och vila. Men ibland går inte det ;) ... Imorgon är det jobb. Har natten. Sen är jag ledig tills tisdag. Blir en utgång med tjejerna på fredag och umgås med Mosse på lördag.

Min syster ringde innan och frågade om jag kunde passa lillen ett tag medans hon skulle ut och gå med en kompis. Så visst kunde jag det :) Ska även skypa med Ronja ikväll. Som jag saknar!

Tröjan jag har på mig är från Lindex. Köpte en grön/brun i fredags och igår när jag var på väla köpte jag en i rosa. Älskar den. Både riktigt skönt och snygg. En man kan ha nu när det är kallt och till ett par shorts sen med Converse såklart ;) Den är lite kortare framtill och normallängd baktill. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0