Not a sportygirl!


Herremingud vad jag är mätt! Börjat mitt lite nyttigare liv idag (igen!!)
Men eftersom jag inte tränar, förrutom är ute och går ibland så är det ju verkligen extra noga med vad man stoppar i sig. Och ja, jag är en riktig gottegris! Men man kommer in i perioder och nu måste jag ändra min hälsa lite. Tackar gud att det inte syns utifrån ännu, men insidan mår kanske inte så bra. Gå upp i vikt vill jag inte.
Är rätt nöjd med min kroppsform, kurvig, big boobies som jag vant mig med nu! Men saker behövs slipas till ;)

Så min lunch idag blev stekt lax, broccoli och blomkål. Mums :) Eftersom jag vet att det inte kommer hinnas med träning nu så är det inte lönt att köpa ett kort heller. Så när vissa saker lugnar ner sig så ska jag börja igen.
Mamma har nämnt dans. Men vad för dans, det vet jag inte ännu isåfall. Men det hade varit kul.

Är riktigt kräsen när det kommer till träning. Har aldrig varit en sportmänniska. Det som jag spelat under mina år är fotboll som liten flicka (men inte alls länge) sen innebandy för några år sedan, det ångrar jag dock att jag slutade med, för det var kul. Dansade magdans också när jag var liten faktiskt, i snygg kjol och topp! Något jag ångrar nu att jag inte gjort innan är att börja dansa street dance eller något. Dansade några gånger för några år sedan, men kommer inte ihåg varför jag inte fortsatte. Sen har det varit Aerobic/Friskies och Svettis. Gym ogillar jag skarpt!

Men det är skönt att röra på sig, dessutom blir man lite piggare. Kanske därför jag är som en säck päror? :)
Ska se om där finns något godare mot trötthet än Chi San ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0