Nattinatttti


Ligger nerbäddad nu och ska snart släcka ner. Har jobbat idag :) Kommer verkligen sakna det när det är dags för lilla mig att sluta.. Hela allt. Brukare som personal! Att jobba med ungdommar med utvecklingstörning har varit en dröm sedan länge, vilket jag nu gör och jag älskar det! Det innebär riktigt mycket glädje :)

Imorgon är det möte, 9:30-12:00. Sen ska jag hem och bara slappa! På torsdag ska jag till köris.

För en stund sedan klickade jag in på en blogg där lite modebilder visades eller på kläder rättaresagt som är mode. Måste bara uttrycka mig. Men herregud vad vissa kläder är otroligt fula/hemska, ibland blir man livrädd. Att man vill ta på sig vissa plagg. Men vet ni? Tur att smaken är som baken iallafall :) Var bara tvungen! Något plagg jag aldrig kommer trä på min kropp (igen) är utsvängda byxor. Som var poppis när man var i tidiga tonåren. Fyför. Ja, det är inne igen. Kör hellre på leggins tills jag dör. Skönaste plagget som finns :) Men alla gör som dem vill, såklart! :)

Nä. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah! fina..

2011-02-23 @ 14:04:19
URL: http://aama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0