Måndag!


Man märker att läsarantalet sjunker ju mindre man skriver ;) Haha! Men så går det när man varken har tid, ork eller lust till att skriva. Men när man väl skriver då rullar tankarna och lätt att inläggen blir långa.

Pratade precis med min kära pappa i en rätt bra stund. Han är somsagt iväg på semester.
Jag saknar han så! På dessa 17 åren han bott i Småland har man någotsånär vant sig vid att han inte är nära. Men ibland är det extra jobbigt. Men det är kul att vi ändå lyckats ha en bra kontakt trots avståndet.
Telefoner är bra. Den som kom på den borde ha en fet jävla stjärna. Men på fredag syns vi, då blir det en trip till "Byn som Gud glömde, Målerås" ;) Älskar dig pappa <3

Nu är jag somsagt ledig i en hel vecka. Bytade ejörförsig bort min fredag pågrund av Smålandstrippen!
Men man jobbar inte ihjäl sig precis ;) För bara några månader sedan när jag jobbade i O-Teamet jobbade man ungefär 24/7 och nu har man 90% men jobbar inte alls så mycket. Silken skillnad det kan bli!
Blir iallafall några dagar på körskolan denna veckan. Skönt att äntligen kunna vara där regelbundet nu, så kortet blir färdigt!


Imorgon ska jag träffa mina pinglor, Elin och Emma! <3

Saknar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: ronjis

saknar dig med mysan!

2011-02-28 @ 18:57:57
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0