Lördagggggg


Då var det lördag igen, kväll snart dessutom!

Har varit ledig idag. Så denna dagen har jag passat älskade systersonen. Har lekt massor och dansat!
Sen åkte jag, mamma och Stefan till Familia. Köpte inte ett enda klädesplagg ;) Bara lite saker till min blivande lägenhet.

Skulle till Natta egentligen, men hon tyckte inte det var lönt så vi sket i det, men då kom jag på idén att hon och Z kan komma hit istället så slipper jag dra tidigt med bussen så kan den köra när dem vill :)
Köpte även en pyjamas till honom idag med, perfekt.

Imorgon är det jobb igen :) Men bara för det vill man ju inte vara tråkig och spendera en lördagskväll by my self!Så ett besök av syrran och Z gör ju toppen :)

Nä. Ha en fin kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0