Jobbelördag.

Hoppas er lördag varit bra. Min har varit bra, som alltid när man jobbar. Åh vad jag trivs :)
Men. Har aldrig varit med om en lugn dag på min arbetsplats förräns idag. Jag och Veronica "bråkade" om arbetsuppgifterna och hade tävling vem som hann först. Haha!

Men trots det, så gick dagen ändå fort. Så nu ligger jag i min säng och varvar ner. Ska plocka fram kläder och sen gå in i dushen. Därefter blir det stuprakt ner i bingen för att sova till klockan åtta. Sen blir det ett likadant jobbepass imorgon, mellan 9-21.30 :)

En sak, vad fasiken händer med melodifestivalen? Blir sämre och sämre. Men hejjar fortfarande på snygga Danny (även om hans låt inte var någon direkt melodifestivallåt så var han grym. Och snygg;))
Ändå ska man glo. Men så är det!

Min rygg är faktiskt bättre. Fortfarande ont, men inte så mycket som igår. Men pepparpeppar. Hoppas det är så och det inte blir värre imorgon. Pallar icke med den smärtan, inget vidare. När jag och Veronica hade tävling till köket trampade jag konstigt på något sätt och ryggen blev lite drabbad, ajaj! Jaja. Det går över ;)
Ska sluta gnälla nu, sov gott med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0