Internat.


Kass uppdatering, iknow! Men somvanligt har det inte funnits tid, lust eller ork. Har inte lust eller tid nu heller, men får väll slänga ihop nåååd ;)

Var på Internat med mina kollegor och två chefer. Vilket har varit skitkul och intensivt. Fått presentera oss mer privat för varandra, gått igenom olika saker, ätit ätit och ätit, gått igenom rutiner och dylikt.
På kvällen första dagen så satt vi i en Kåta och åt vår goda middag (Många disskusioner kring den ska jag säga, haha). Gården var otroligt mysig, maten var otroligt god, rummen var mysiga, hade inget att klaga på faktiskt :)
Och trevligt sällskap. Efter dessa dagarna vet man nu lite mer om kollegorna och cheferna vilket är viktigt och roligt!

På kvällen första dagen så efter dagen fullt med möte så blev det lite vin, god mat och prat,  sen var såklart jag, Peter och Annika sist att komma i säng. Igår var det ännu en dag med möte! Så hjärnan svemmade över ;)

Så idag är jag fortfarande trött, vilket inte är ovanligt för mig, att vakna upp trött även om man sovit ut.
Oskönt!

Idag har jag natten och sen är jag ledig tills tisdag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0