IKEA! :)


Hemma igen efter ett besök på IKEA och Ekeby Möbelaffär. På Ikea handlade jag rätt mycket. Till mitt blivande hem. Har ännu inte satt upp mig på lägenhet, men det får bli nästa vecka. Det är lätt att gå och sätta upp sig på en lägenhet. När man väl gör det är allt slut. Man har det så bra hemma ;) Man kan shoppa vad man vill. Därför jag passar på och handla lite till hemmet när jag kan och har råd. För sen kommer det antagligen lite då och då.
Jag vill ju ha det färdigt rätt fort och inte halvfärdigt. Men allt ska inte vara från Ikea, men det är lätt hänt...
Där är så mycket fint.

Ska åka till Ullared också snart och shoppa lite. Såg ett par skitsnygga röda gardiner på Ekeby Möbelaffär som jag blev sugen på att ha i köket... Men gardiner får mamma följa med mig och vara till hjälp. För det är inte mitt område.

När man väl står och ska shoppa blir man lite snål. Men man ska ju ändå ha det, så likabra ;)

Så nu ska jag gå ner i källaren och kolla igenom mina kassar :D

Sen ska jag hålla kväll. Laga mat + matlåda och skypa med Ronjis.

Bild sen skoltiden ;) Op07!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0