Fredagsmys.

Idag har det varit fredagsmys på hög nivå!
Gick av mitt morgonpass imorse, sen gjorde jag några ärende innan jag cyklade hem igen. Där det endast blev slappe och någon powernap. Sen frågade syrran om jag kunde passa Pyret. Vilket jag gjorde, med glädje. Gud vad jag har saknat honom och gud vad moster älskar dig!

Sen har jag haft fredagsmys med mamma. Ätit tacos och kollat Lets dance! :)

Imorgon blir det bowling med Imma, hennes sambo och några vänner till dem!
Lite vin på det med. Sounds great. Ha en underbar helg. KRAM!


But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible
Your love is ultra magnetic and it's taking over
This is hardcore
And I'm indestructible


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0