Fredag!


Då var det fredag igen! Om någon timme beger jag mig mott jobb. Så varannan helg håller jag helg, annars får man göra det mitt i veckan :) Så det jämnar ut sig! Det som är possitivt med vården, dem varierande tiderna.
Vilket jag tycker är skönt. Kvällar älskar jag att jobba!

Där jag jobbar nu är det mest kvällar/nätter. På helgerna är det dagar också, eftersom då jobbar inte våra kära brukare. Annars kommer vi in och jobbar, tidigast halvtvå mitt i veckan!

Idag har jag natten och börjar 15:30. Idag blir det köpemat från Kinadraken, mys :) Love my job!
Tror jag sagt det innan för folk har frågat när man skriver jobba natt. Vi har sovande natt :) Om det händer något, så går vi upp. Vi har ett jourrum med säng och lite annat :)

Nä. Nu ska jag städa innan jag börjar!

Ha en fin helg. Och hoppas mina tjejer får en fin utgång. Dem lyckas oftast alltid pricka in dessa trevligheter när jag jobbar :/ Så blir det ibland! Men jag sparar pengar också dessutom. Sen tycker jag om att jobba, så mig gör det inget. Men saknar tjejerna med :)

Ah, imorse höll jag verkligen på att spy upp min dagliga shot. Fan vad äcklig den är! Tror jag får testa något annat. Detta funkar inte ;p Synd att den ska vara så jädrans äcklig när den faktiskt hjälper lite!

Ser ut som jag har flottig lugg, men det är bara vatten :)


Kommentarer
Postat av: Zara

Snygging!!!

2011-03-01 @ 23:31:39
URL: http://zarahelenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0