Allt möjligt!

Hej på er. Hoppas att ni har haft en bra dag! Min har varit helt okej. Varit hemma, slappat, övningskört - hamnade hos syster och lillen, körde i Helsingborg och där hade jag hjärtat i halsgropen och solat med Elin!
Ska snart hoppa in i en varm dusch och efter det kolla på avsnittet av One tree hill som jag missade igår, på kanal 5play och dricka citronvatten :)

Inte illa att äta lax två gånger på en och samma dag. Först lax till lunchen och sen blev det gravad lax med rödlök på macka nu till kvällsmat. Mumma! Mamma sa att man blir smart av fisk, kanske därför jag är så smart redan då ;)

Låten som går varm på radion nu är Dannys "In the club". Tycker inte det är någon melodifestivallåt (men vilken är det?). Men han är så otroligt duktig, så han förtjänar en plats i finalen. Har inte hört alla låtar ännu faktiskt.
Dem säger att Eric Saades är jättebra och Nicke Borgs. Tycker det är synd att Anders Fernett inte gick vidare!
Trött på Linda Bengtzing...

Jaja.

Imorgon är planerna körskolan och umgås med fina vänner på kvällen! Saknar dem. Så en mysig kvällsfika är inte fel då <3 Får även skriva Grattis till min vän Emma som har öppnat ny salong nere i byn med två andra.
Go go go! :) Lycka till!

<3



Kommentarer
Postat av: Emma

Är det den slaongen som är nyöppnad? Typ mitt emot en annan också? Gamla optikerhuset? .. haha.

2011-03-01 @ 06:33:18
URL: http://aama.blogg.se/
Postat av: Emma K

Taack my!:D och tackar för en mysig fika igår !!<3



2011-03-02 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0