You make me wanna say...

Tjabba! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det fint, lite sleden bara..
Har hunnit med en hel del idag.. :) Skönt!
- Fått frissan fixad, av min duktiga vän Emma. Supernöjd, så nu är jag blond!
Vilket jag trivs i, super. Så i sommar ska jag köra på det.
- Åkt till stan och hämtat ut passet.
- Träffat syrran och mini en liten stund.
- Handlat och skickat iväg grejerna min kära vän önskat sig, till US and A.
- Umgåtts med min mamma.. :) Inte träffat henne på någon dag nu!
Så vi har blandannat käkat tacos (Satt fint i kistan) ..

Imorgon blir det förmodligen en promenix innan ett jobbepass :)
Men först och främst så ska jag verkligen sova ut..

På fredag går jag av lite senare, sen ska jag hem och SOVA.
SEN är jag redo för en helkul kväll med fina vänner.
Grillning, Kubb och utgång vankas. Är redan taggad till tänderna!
Sen laddar vi på lördag igen, då det är Valborg! Den ska firas i Kvidinge-
City :)

En bild på nya hårfärgen, dock ljusare i verkligheten.
Trött och sliten tjej med fina påsar under ögonen :)



Allt för mig idag.

Over and OUT!
/ M E F !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0