Veckans planer.

Då var denna söndagen också snart över..
Har precis lagt mig under mina nybäddade sängkläder.
Finns inget bättre! I like alot. Var faktiskt ute på en
promenix innan med Moskva. Kände att jag behövde
röra på fläsket lite efter en slappedag.

Imorgon är det måndag igen.
Work is calling.

Måndag: Jobb 15.30-09.00
Tisdag: Fixa pass
Onsdag: Möte + jobb. 9:30-21.30
Torsdag: Körskolan
Fredag: Gäster
Lördag: Jobb 8.00-8.30N (slutar dagen efter)

Hört att något uteställe har öppet på torsdag,
kanske blir en oplanerad utgång.
Hade inte varit fel :)

Måste dessutom ringa och boka tid hos min vän Emma
också på salongen och slänga i massa färg i håret och klippa det.
Funderar på en massa ljusa slingor nu till vår/sommaren :)
Har en utväxt som heter duga...

14 basst ;) Inte igår. Sex år sedan. Vart fan tar tiden vägen?!
Kan någon berätta det för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0