Väldigt lyckad kväll.

Hej på er!
Hur mår ni idag? Kanske som mig, bakis och sleden!
Hade en väldigt lyckad kväll igår. Tack till alla, speciellt
tack till älskade Moskva. Hoppas din kväll var lika lyckad
som min <3

Vaknade vid sju imorse av en j*vla huvudvärk,
trodde jag skulle avlida. Tog en alvedon och sen
när jag vaknade var den borta.

Var tänkt en utgång, men jag pallar inte trycket.
Är för bakis för det. Så ska ha en mys/hemmakväll
med mamma och kolla på film istället (I rymden finns inga känslor).
Så hoppas mina vänner får en kul utekväll!

Några bilder från igår :)




Min snygga klänning från H&M, 299 :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt :) Egentligen jobbar jag inte, utan har praktik men jag kallar det jobb för det är lättare :D men jag är iallafall på ett sjukhus på en ortoped avdelning :)

Haha ja, precis.

2011-04-02 @ 20:10:15
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0