Onödigt inlägg....

Hej hej, hemskt mycket hej!

Har ni haft en bra dag idag? Min har varit bra, men lång.
Började 9,30 imorse och gick av 21.30.
Hatar att jag ska vara så känslig för trötthet,
inget jag gillar.

Ligger nerbäddad och ska snart sova.
Efterlängtad sovmorgon imorgon, sova ut..
Men bara för det vaknar jag väll tidigt....

Imorgon kallar körskolan, enda gången på denna veckan
jag kan och nästa vecka kan jag inte heller...
Så kan det gå ibland :)

Inget vettigt inlägg. Men skrev ett iallafall ;)
Hörs när vi hörs. HEJDÅ!

Utgång imorgon tro?! Vi får väll se vad kvällen erbjuder..


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Haha ja eller hur! vi tar inte med oss några kläder dit, får handla allt där :D

2011-04-21 @ 10:19:28
URL: http://sarasofiias.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0