Måndaaag..

Heej på er.

Sorry för kasst uppdaterande, men har inte haft tid.
Började jobba igår vid 8:00 och gick av imorse 8.30.
Ska tillbaka dit nu halvtvå och jobba till halvtio,
ja vad gör man inte för sina kära kollegor :)

imorgon är jag ledig, då har jag bestämt att det ska vara
en dag där inte så mycket ska hända med sällskap utav Elin :)
Så det får bli en slappedag till tusen.
På onsdag är det körskola och teoriplugg på kvällen.
På torsdag är det Ullared med hon jag är kontaktkompis åt.
Fredag och lördag jobb och på söndag ska jag umgås med Emzi.

Fullspäckad vecka. Ibland önskar jag fler veckodagar och fler timmar
på dygnet. Saknar dessutom min kära syster och systerson,
hoppas jag kan klämma in dem någonstanns <3

Hoppas er dag blir bra. KRAM :D

Älskar er, mina favoriter!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Älskar dig med. Z saknar sin moster

2011-04-11 @ 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0